Veelgestelde Vragen
We begrijpen dat je veel vragen kunt hebben over het huren van een woning via Stay Apartments. Daarom hebben we de antwoorden op de meest gestelde vragen voor je verzameld en op een rijtje gezet.
Algemene informatie
Wie is Stay Apartments?
Stay Apartments richt zich op het aanbieden van woningen in en rondom Groningen. Wij bieden zowel gemeubileerde als ongemeubileerde appartementen en studio’s, geschikt voor verschillende doelgroepen zoals studenten, werkenden en korte verblijven.
Waarom kiezen voor Stay Apartments?
Houden jullie je aan de wet Goed Verhuurderschap?
Ja, Stay Apartments voldoet aan de Wet goed verhuurderschap. Wij zorgen ervoor dat alle huurders eerlijk, respectvol en volgens de geldende wet- en regelgeving worden behandeld. Transparantie, duidelijke communicatie en eerlijke huurvoorwaarden staan bij ons centraal.
Waar is het actuele aanbod te vinden?
Huurvoorwaarden
Wat is de minimale huurtermijn?
Wat is de opzegtermijn?
Hoeveel is de waarborgsom?
Kan de waarborgsom worden gebruikt voor de laatste maand huur?
Kan ik mijn huurcontract verlengen?
Staan jullie onderhuur toe?
Kan ik huren als ik op dit moment niet in de buurt woon?
Appartementen en Faciliteiten
Zijn de appartementen en studio’s gemeubileerd?
Kan ik huisdieren meenemen?
Is er WiFi beschikbaar?
Is schoonmaak inclusief? A
Betaling en kosten
Worden er bemiddelingskosten in rekening gebracht?
Is huurtoeslag mogelijk?
Wat is inbegrepen bij de huurprijs?
Privacy en gegevens
Hoe gaat Stay Apartments om met persoonlijke gegevens?
Staat jouw vraag er niet tussen? Nem gerust contact met ons op en we helpen je zo snel mogelijk verder.